Punk

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Punk
Op zoek naar Punk? - Zoek Punk in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Punk, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Punk > Forum > Punk Algemeen > Wat Is Emo??
  Shasha  1. Geplaatst op 10 oktober 2006 om 19:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Haaj Mensen,,,
Ik Heb Zo ene Vraagje Khoop Dak Mn Antwoord Krijg...

Kvind Emo, Punk, Gothic,... Mooie kledingstijlen maar ik weet da da ni alleen kleding is maar ook manier van denken...
Kan iemand mij da mischien uitleggen??

Kben ni vanplan om emo fzoe te worde ze das mijn stijl ni
maar ik bewonder de mense die da wel zijn en anders DURVE zijn =)

Ik Hoop Da iemand mij dees kan uitleggen Thnx!!

Lieke  2. Geplaatst op 17 oktober 2006 om 09:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 10 oktober 2006 om 19:30 schreef ShaSha het volgende:
Haaj Mensen,,,
Ik Heb Zo ene Vraagje Khoop Dak Mn Antwoord Krijg...

Kvind Emo, Punk, Gothic,... Mooie kledingstijlen maar ik weet da da ni alleen kleding is maar ook manier van denken...
Kan iemand mij da mischien uitleggen??

Kben ni vanplan om emo fzoe te worde ze das mijn stijl ni
maar ik bewonder de mense die da wel zijn en anders DURVE zijn =)

Ik Hoop Da iemand mij dees kan uitleggen Thnx!!

nou dan ga ik mijn best maar eens doen om het proberen uit te leggen, er zouden bljkbaar wel weer mensen gaan zeuren dak het fout heb ofzo..
maar ik doe mijn best...
je kunt er emo goth of punk achtig uitzien, maar als je niet weet wat het inhoud heb je er ook niet veel aan, als je je punk kleed en een beetje stoer oopt te doen met je uiterlijk, BEN je nog niet egt een punker. ik vind het een beejt dom als je je eerst gaat kleden als een type iemand en daarna pas erachter moet gana komen wat het nou eigenlijk in houd... snap je ?

nou dat was zown beetje mijn uitleg erover..
ik hoop dat je er wat aan hebt! cheers!

Syske  3. Geplaatst op 29 oktober 2006 om 22:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hajj
ik eb dus een .. mss wel simpel vraagje .. kwnie..
ma .. wa wil emo nu eignlik zeggen ?? .. wa is da .. wa betekent het ??
Alvast bedankt !
Groetjes ** (smakjes & kusjes)

Shasha  4. Geplaatst op 03 november 2006 om 12:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ja d weetik dus ook nie da is wa ik wil weten wa is emo gothic en punk en wa maakt u punk emo of gothic ?

Kirsten  5. Geplaatst op 04 november 2006 om 13:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Emo komt van het woord : emotioneel
da wilt zeggen dat de mensen die " emo " zijn , heel emotioneel zijn en vaak liefdesverdriet hebben of aan dingen denken waar ze door wenen.

emo zijn is mode nu... maar eigelijk moet je je niet emo kleden om er stoer uit te zien.

het heeft eigelijk geen betekenis, je bent het of je wilt er op lijken maar je bent het niet.

hopelijk weet je het nu

#2  6. Geplaatst op 05 november 2006 om 16:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Emo\'s zijn huilebalken met teveel zelf medelij. Anorexisch om in hun strakke kleren te passen en denken da ze t slecht hebben! Da zijn Emo\'s

Yentl  7. Geplaatst op 13 november 2006 om 11:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hahahaahahahhahahahahahahaha , emo zou ik dat een gronsig uit lekker ik ben dr zelf 1
okee .. emo zijn mensen die zich kleden naar hun emotionalen.
ze hebben meestal een pluk .. voor hun ogen hangen en kleden zich naar hoe ze zich die dag voelen . of wat ze lekker vinden zitten en ze kijken niet naar wat andere mensen er van vinden .. ze hebben helemaal hun eigen style ! dus ze kunnen ook geen meelopers zijn

het klopt wel dat ze snel emotionaal zijn en dat ze heel gevoelig zijn.
en dat het is afgeleid van emotional

kusje yentl ^^

Shasha  8. Geplaatst op 17 november 2006 om 18:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Dankj yentl gebt een goe antwoord gegeven op mijn vraag [L]
Mja als ge dus snel emotioneel reageert dan ent ge emo?? nee zeker?
Srr kvind da nogal intresant
Dankj ^^

Emoboy  9. Geplaatst op 23 januari 2007 om 19:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Emo's zijn mense met een eigen muziek stijl want ik ben er een ma ik kleed me ook naar hoe ik mij voel ik heb lang zwart haar. emo is nie om op te vallen this hoe ge u voelt... Dus al die mensen die da willen zijn ma da gewoon doen om optevallen zijn laten we zegge dom!!!

Chandon  10. Geplaatst op 08 februari 2007 om 14:54 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heejj //_^ yea das waar dat emo van emotioneel komt.. maar dat wil nie zegge dat je de hele dag een beetje zit tu janke ofzo hoor haha //_^ k ben zelf ook Emo en de hele dag sgreeuwe mense naar me datk een gotic ben.. naajaa geen belediging ofzo k vin gotic stoerr.. maar je word der wel gek van hoor!! maargoett.. =P ik vin mense die Emo zijn en durve zijn.. egt SUPER!!! =D k vind Emo bands natuuluk ok superrr vooral P!atd , MCR en FOB =D

Xx- Chandon EmoGirll

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 15, 16, 17, 18, 19

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X